reklama

Fico sa musí rozhodnúť či pochová zdravý rozum!

Budúci týždeň sa rozhodne, či vláda pochová zdravý rozum alebo rodovú ideológiu. Čo to vlastne je? Ľudia sa pýtajú oprávnene. Je to perfektný nezmysel vychádzajúci z toho, že rodov je viac ako dva, že rody sú niečo iné ako pohlavie a každý si môže vybrať, aká rodová rola sa mu páči.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (50)

Rodová ideológia vychádza z toho, že boj medzi pohlaviami tu je a bude dovtedy, kým neprekonáme delenie na mužov a ženy. Light verzia dôsledkov (lebo tú hard core ideológiu by "zatiaľ" asi neprežul nikto na Slovensku) sa nám predkladá v novom pláne Stratégie rodovej rovnosti a Akčnom pláne rodovej rovnosti.

V utorok podvečer o 17:00 hodine bude pred Úradom vlády SR na Námestí slobody sviečková demonštrácia s cieľom pochovať tento nezmysel a hovoriť znovu o rovnosti mužov a žien, nie o rodovej rovnosti. Príďte! Ja prídem a poviem Vám prečo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prídem, lebo nechcem, aby si vláda dávala ako cieľ zvyšovať zamestnanosť žien matiek maličkých detí, ale chcem, aby rodiny mohli ekonomicky prežiť, aj keď sa rozhodnú mať deti a ich maminka musí ostať doma.

Prídem, lebo si neverím, že by som bol na materskej tzv. dovolenke rovnako dobrý ako moja manželka a vláda ťažko nájde akýkoľvek motivačný príspevok, aby ma presvedčila. Som evidentne slabšie pohlavie na nočné vstávanie a neviem tak dobre čítať potreby dojčiat, hoci vyzerá, že sú len tri. Inak rád by som poznal toho legislatívneho humoristu, ktorý vymyslel výraz "materská dovolenka". Devastačné účinky tohto nezmyslu sa šíria ako mor.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prídem preto, lebo nechcem, aby sa zaviedli rodové audity pre zamestnávateľov, ktorí toho majú naozaj dosť, aby prežili, ale chcem aby boli zamestnávatelia podporovaní vybrať si ako zamestnanca aj ženu matku, hoci má deti a musí sa o ne starať.

Prídem preto, lebo nechcem, aby vláda dávala prácu cenzorom rodovej ideológie pri učebniciach detí, ale chcem, aby peniaze išli na podporu detí a ich výchovy v škôlkach alebo doma rovnako.

Prídem preto, lebo pani Pietruchová z Ministerstva práce sociálnych vecí a rodiny ignorovala niekoľko stoviek pripomienok a na dialóg s vládou nám ostala len ulica. Taká zima, aby mi zamrzli ústa, asi nebude.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prídem preto, lebo vládny plán zvyšovania počtu žien baníčiek, techničiek, zváračiek, bagristiek, montériek by sa dal považovať za zábavný, pokiaľ by do toho nechcela vláda vraziť moje dane. Nikde na svete to nefungovalo, hoci Nóri do toho dali predsa len viac peňazí z ropy ako plánujeme dať my. Tieto ženy nám budú chýbať v nemocniciach, kde je už dnes priemerný vek sestier 50 rokov. Namiesto nariekania vlády nad tým, že ženy zarábajú menej, by vláda mala riešiť, prečo dáva zdravotným sestrám a učiteľkám tak málo. O tom, že by to pomohlo znížiť štatistické rozdiely medzi zárobkami mužov a žien, vôbec nepochybujem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prídem preto, lebo si myslím, že muž a žena sa dopĺňajú a viac rodov alebo pohlaví ako mužský a ženský nepozná ani biológia a genetika. 

Prídem preto, lebo som muž a mám rád svoju ženu a moja žena má rada mňa a sme jeden na druhom poriadne závislí, a tak to má byť. Odovzdávam sa jej úplne a ona mne, a tak vzniká dôvera, rodina a nový život našich Chromíčatiek. Odmietam prijať ideológiu boja medzi pohlaviami, či fakt, že muži a ženy majú byť od seba nezávislí a bojovať proti sebe, ako keby boli súperi. To nie je sloboda, ale prázdno.

Anton Chromík

Anton Chromík

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som advokát a pracujem v Bratislave vo svojej advokátskej kancelárii. Zaoberám sa poskytovaním právnych služieb v oblasti zastupovania práv zamestnancov, zastupovaním v oblasti občianskeho a obchodného práva. Som ženatýa mám päť deti. Rád robím veci pre rodinu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu